Internetowy kursMarketing i komunikacja dla branży ślubnej
Od kilku lat przemierzam kraj odwiedzając najfajniejsze ślubne miejscówki i pracując z najlepszymi w branży. Podczas tej niekończącej się podróży, udało mi się wypracować specyficzny styl i skutecznie komunikować go otoczeniu, dzięki czemu pracuję w przeważającej większości dla „moich ludzi”.
Wszystko to sprawia, że czerpie bardzo dużo radości ze swojej pracy i szczelnie wypełniam kalendarz, a z drugiej strony udaje mi się za nią otrzymywać godne wynagrodzenie.
Jak mi się to udało? Już na starcie miałem łatwiej – studiowałem Projektowanie Komunikacji, a na dodatek spędziłem masę czasu na nauce marketingu. Nabytą w ten sposób wiedzę od lat na różne sposoby testuję w praktyce. Wierzę, że nasza branża ma bardzo specyficzny charakter, a wypracowane przeze mnie rozwiązania mogą przydać się też tobie, niezależnie od tego czy zajmujesz się muzyką, fotografią, filmem, czy organizacją przyjęć.
Dobrze zaprojektowana komunikacja, a co za tym idzie silna marka, może być tym co naprawdę „zrobi różnicę” i pozwoli ci wyróżnić się na tle konkurencji i zyskać w oczach klientów. W skład kursu wchodzi kilkanaście godzin materiałów wideo, poruszających teoretyczne i praktyczne zagadnienia związane z tworzeniem własnej marki. Nauczysz się m.in.:
- jak stworzyć strategię dla swojej marki,
- jak dotrzeć do wymarzonych klientów,
- jak skutecznie budować z nimi szczerą relację,
- jak radzić sobie z social media,
- jak skutecznie korzystać z reklamy w internecie,
- jakich narzędzi używać,
- jak prowadzić korespondencję mailową,
- jak rozmawiać z klientami,
- jak dobrze przygotować się do spotkania na żywo,
- I wiele więcej…
Dodatkowo kurs obejmuje dwa webinary (czyli internetowe spotkania „na żywo”) podczas których odpowiem na nurtujące cię pytania, oraz na przykładach omówię dobre i złe praktyki. Na chętnych czeka również możliwość indywidualnych konsultacji. Brzmi interesująco?